//
you're reading...
Scrisori din razboi

15 martie 1944

SCRISOAREA 4 – 15/03/1944

POPP TIVADOR

9022 Asszanyvasara Bihar Megye Todor 15 martie ‘944

Dragă Lucreţia vei şti despre Mine al tău soţ
Toderaş că Până în prezent mă aflu Bine şi sănătos care sănătate ţio doresc şi
ţie de la bunul Dumnezeu şi vei şti că am primit cartea poştală şi am înţăles
tot ce meai scris şi vei şti dragă Lucreţie că io tom mai trimăs trei cărţi de
când au venit Aurel Şi nu meai scris că leai primit şi acuma te rog sămiscrii
că cu datul vitelor la stat cum mai stai? Ai dat ceva până acumasau nu? Şi vei
şti că am trimăs hainele pe poştă şi am trimăs pe un om din Borşa şi o
scrisoare în plic săm scrii dacă leai căpătat sau nu şi dacă leai căpătat sămi
trimeţi poc şi să pui şi schimburile odată cu pocu şi te rog dragă Lucreţie să
mi scri ce fac vitele şi oile, fătato careva? Şi te rog sămi scri cum îi timpu
dacăi bun şi se pote ara să araţi Mai întâiu în grădină. Mai departe nemai
având unde scrie decât multă voie bună şi sănătate poftesc la toti aştept
răspuns cât de urgent…amin

KMS9022

Asszanyvasara

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

