//
you're reading...
Scrisori din razboi

18 martie 1944

SCRISOAREA 5 – 18/03/1944

POPP TIODR

9062 Asszonyvasara Bihar Megye

Dragă femeie vei şti despre mine Toder că până în
prezent sunt bine şi sănătos care sănătate ţio doresc şi ţie şi vei şti că am
primit pachetu cu hanele şi cu plăcintă şi prăjituri şi hanele lui Aurelşi uoă
şi coşu şi slănină şi dohănel şi să spui la Lina lui Aurel că el nu a primit
nimica de acasă numa hanele în pacu meu şi sămi trimeţi numa cam vineri sau
sâmbătă pachet că până atuncea am ce să mânc şi am în ţăles de vacă că sa gonit
pe ziuă Lucreţie şi am în ţăles de lapte că Să duci daca poţi Şi am în ţăles de oie cea meală

Că a fătat meală mucedă Şi sămi scri cum ai umblat
cu caru cu fânu ce lai dus Şi sămi scri ce fac vitele şi cemai estepe Acasă şi
am în ţăles de pănuşi că nu Leai luat că crezi Că Terfa fânu şi am în ţăles că
aţi fost la Plug în fânaţă şi Sămi scri că facutaţi Ceva? Acolo putulaţi Ara?
ne având ce scri De cât dor şi bucuri Vă sărut pe toţi aştept răspuns urjint

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

