//
you're reading...
Scrisori din razboi

1944

SCRISOAREA 3 – 1944

POPP TIVADAR

Hezat Valaszut Kolozsvar megye Anu 1944 Toderaş

Dragă Nevastă

Puim mâna pe hârtie şi cu dor încep a scrie Pe
hârtie albă cu dor de la inimioară dragă Nevastă În primele rânduri află despre
Mine că mă aflu bine şi sănătos care Sănătate ţio doresc şi ţie Dela Bunul

Şi Înduratul Dumnezeu şi vei şti că am Primit
pachetu care mi lai trimis şi mea Spus că în Cluji sa în tilnit cu tine Şi am
în ţăles că ai strâns fânu şi a eşit trei căpiţă de fân şi am în ţăles că o
fost Primariu şi ţa luat Mălaiu care lo Găsit desfăcat şi scriem că cam cât Ţa
luat? Şi de ce că ştie el că nea fost Hotaru bătut de Geaţă şi am avut Puţin de tot.

Dragă Nevastă de cererea care mia trimes încă nu am facut ni mica cu ea
ţoi scri eu atuncea şi scriem nai fost la Bonţida cu cartea să treacă în carte
să facă scădere şi sămi scri şi scriem cine afost când ţo luat mălaiu primaru
singur sau ofost şi jandarmi? Sămi scri să ştiu şi eu şi scriem ai mai Cosit de
când am venit acasă? Cositai grădina de pe Forţat şi bortocina depe Faţă? Sămi

scri ce ai mai lucrat de când am venit eu de acasă şi scăpatai de a doua oară
aigătat pe Faţă? Şi sămi scri de cărţile care leam lăsat acasă să le duci la
Cluji, dusuleai sau nu? Scriem să şti Lucreţie să spui la Lina că să nu mai
ducă pachetu la tine că poşta aduce unu din Borşa şi nu pote să ducă de la tine

că este greu şi Lina să le ducă la haltă luni pe vremea când vine trenu să fie
la haltă şi Lucreţie sămi trimeţi şi tu mie că Poşta este tare pote să aducă şi
trimete copilu cu sore în Prodaia barăm la două săptămâni cu sore şi am în
ţăles că amers şi Traian scriem şi de porc, mâncă? Ne având de scri de cât dor
şi bucuri te sărut aştept răspuns voie bună la Socru şi Soacra

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

