//
you're reading...
Scrisori din razboi

1945

SCRISOAREA 9 – 1945

POP TODOR

9062 Asszanyvasara Bih Megye

Tek:Pop Lucretie Valasust Colosvar Megye

În primele rânduri de scrisoare Vei şti că am
primit 2 cărţi poştale şi una încisă Şi am în ţăles că ai umblat forte rău că
nu o vrut Să ea vita şi eu nam ce face şi Nu fi supărată depachetcavem Noi pâne
numa banisă fie că pane Ne găsim aicea şi să nu îmi trimăţi peptaru că nu
trebuie că pe aicea Este vreme bună că am în ţăles că Vrei să mil trimeţi să nu
îl trimţi şi vei şti că meam tocmit Bocanci cu talpă nouă şi deoarece Mea
trebuit banisă nu ei bocanci Că am eu cu ce umbla Căiam tomnit Aiştea dela mine

Nu fi îngrijită că am cu ce umbla Numa am cusut ca sa cruti oşteanu Acela nu
mai de forte cumva de nu om merje careva acasă din noi Doi oţârăvam scrie să
viniţi la noi că mai multe or viniatunci şi îţi veni la olalta mai multe şi am
în ţăles că aţ arat pă Faţă în două locuri şi am în ţăles

că mai aveţi în Fânaţă de arat şi la Tău îi
gata cu arătura şi am în ţăles că mai ai fân dar îl mas ea(   ) rău că ne având
ce scrie  voie bună la toţi din parte mea
vă sărut pe toţi aştept răspuns

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

