//
you're reading...
Scrisori din razboi

1945

SCRISOAREA 10 – 1945

POPP LUCRECIA VALASSUT

Dragă Toderaşi am vrut săţ pui un caşi Da nam
avut teag şi am căpatat oţâră Dela Rozuca da nofost buncă nuso
în tegat şi nam mai stat că ştiu că tu nai pâne şi ţam trimes
casă nu aştepţ mult da nute năcăji că amu avem lapte şi când a
trimete Lina ţoi puneşi io ţi e on pic de caşi Deoi avecu ce mere la ia Şi nute
năcăji că avem de Tote mulţam lui Du-zeu numa io mă nă-căjesc că nueştu acasă

Şi maş Duce la tine săţ duc Mai multe De tote dar tătdacă nu vi tu acasă pe
ziua De 15 atunci pe vineri mă duc la tine mă pui pe trenu de 6 Dimineaţa Şi pă
sară viu înapoi şapoiviu săte văd  ce
faci şi scriem ce azis omeni acia cea dus pacetu atunci Duminecă

că tot azis că dice am făcut aşa mare pacşi săţ
scri cum team visat şti cum parcă io am venit di pă părău şi tu erai în tărnaţ
culcat şi înhanealbeşi io când team văzut team sărutat şi tu ai zisă că numa pă
mâne sară am venit Şi verde era pe lângă tărnaţ şi

când mam trezit am văzută că nu eşti acasă iaraşi
singură acum sunt. Mai scriu că mă duc să fac de cină şi aştept pe
socruto să vie Dela moră şi îi beteag şi aşa mă suduie ştitu când îi beteag
cumîi şi am zis să mă lese pe mine să mă duc şi no vrut azis dute tu mâţă

nu mere căi de groză. Şi Linai bine şi te rog când
scri Sâmbătă să nu …nare lemne Cum capăt. Scrie şi de Dumnealor că cum

Capeţ pacetu săm scri carte tot aştept răspuns în
tiie. Dasă nu scri capoi mă suduiece ţam scrisio De Dumnealui

Lucreţia

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

