//
you're reading...
Scrisori din razboi

1945

SCRISOAREA 8 – 1945

POP TODOR

9062 Bihar Megye Pop Todor

Tek:Pop Lucretie Valassut Colosvar Megye

Dragă Nevastă În primele rânduri de scrisoare
vei Şti şi de mine al tău soţu că Până în present sunt bine şi sănătos Care
sănătateţodoresc şi ţie dela Bunul şi înduratul Dumnezeu. Dragă am primit carte
dela Tine şi mam în bucurat forte Mult căci am în ţăles că aţi cărat grâu în
grădină. Orzu şi ovăzulu încă nu laţi cărat?

Şi am în ţăles că numa cu un Car cu bou aţi
cărat că nu aţi putut cu Boul că nu sa potrivit cu vaca

Şiam în ţălescă cât trebuie Să dăm la stat 27 de măji Şi scriem şi de ovăs că  putut tăiatulaţi? Şi cum laţi făcut clăi sau bodi? Săm scri să ştiu şi eu ce pacolo Săm scri dacă acolope Faţă nai cosit sau
nu lai dat la cineva în parte. Săm scri să ştiu şi eu cei pe acasă şi de

găsăşti şi tutun săm cumperi că de merje Aurel acasă să Mil trimeţi că nu Capăt
ţigări şi scriem Ce mai lucri pe acasă Şi săm scri şi de vite Ce fac. Vă sărut
pe Toţi aştept răspuns

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

