//
you're reading...
Scrisori din razboi

29 aprilie 1944

SCRISOAREA 6 – 29/04/1944

POP LUCRETIE

Asszonyvasara Bihar Megye 1944 April 29 Pop Todor

Dragă nevastă în primele rânduri de scrisoare vei
şti că am primit cartea pe data de 27 şi am înţăles tot ce meai scris şi am
primit şi bani 20 pegle şi de mine nu fi supărată că mie nu misan în tâmplat
nimika, nici la unu şi am înţăles de datu vitelor şi meai scris că dai pe Bibor.

Tu numa aşa dă bou dacă crezi că poţi să ai pereche la Resteu că de nu
poţi să ai ei pereke de vită nu rupe jugu că ce şti tu că ţior plăti şi nui
putea lua tu altu şi atunce nu îi pute ara nici lucra mai bine Şi am înţăles că
aţi arat în grădina de mălaişi de grâie. Că

sunt frumosă numa Sunt scăioasă dar îi plevi
scăioasă că îi pute şi am în ţăles că ţai tras două măsele şi ai făcut bine că
nu ai răbdată durerele

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

