//
you're reading...
Scrisori din razboi

30 aprilie 1944

SCRISOAREA 7 – 30/04/1944

Tek Pop Lukrecia In kapulssatului Valassut

Pop Todor Pelmanostor

Nu prea am timp să scriu multe însă vreau să vă
spun că eu sunt Bine şi sunt sănătos ce rog pe bunul Dumnezeu sa vio rânduie
bunul Dumnezeu şi la dumneavostră în tote zilele vieţii.

Şi mai departe v ă scriu, căci pe la noi sunt forte grele zilele De azi au fost şi streini în
vizităşi vin acuma tot des În vizită, nu ne uită de loc. Dragi mei Neamuri
unchi şi Mătuşă Am fost cam năcăjit find căci nu au fost conced acuma De Paşti
însă dacă nu au fost nimeni nu Acuma se aude căci pote să ne deie un pic de
conced nu suntem siguri, numaii cum am auzit de la domni
aceia mai mari. Dragă Mătuşă, Vă rog forte mult să mă
iertaţi de ce nu vam putut scrie mai iute căci

acuma de când sau vrăjbit lumea apoi nu mai ştie omul nici ce să
se facă şi de ce să se apuce căci odată se aude un
fel şi odată altul. Tot se audecăci nevor duce maii departe dară eu
tot unde am maii fost sunt şi acuma şi o duc forte bine cu armata. Vă rog să
îmidaţi un mic răspuns de aveţi un pic de timp.

Cu aceste îmi închii scrisul şi aşi vrea să vă găsească în cele mai fericite clipe din viaţă dumilor vostre. Să le spuneţi şi la a noştri că sunt sănătos încă să Mă iertaţi că am scris aşa urât
căci forte tare mam păzit.

Cu drag rămâneţi de bine voitori

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

