//
you're reading...
Evenimente

Weekend la Bucuresti, European City

Halloween Weekend la Bucuresti

Am regasit un Bucuresti complet schimbat, dinamic, stralucitor, un Mic Paris renascut din luminile interbelice. Cladiri impunatoare, bulevarde largi, cafenele ademenitoare, evenimente diverse. Arta, cultura, fun si fine dining. Am prins Festivalul National de Teatru si am mers la Teatrul Foarte Mic pentru Un Show Foarte Mare, piesa Crazy Stories in the City. Feerie, muzica, dans, pantomima, invazie a fanteziei in realitatea urbana, recodificarea ei in simbolistica animala. Un stand-up comedy la Club 99 razand cu Costel, Vio, Teo si prietenii. O plimbare in Parcul Herastrau, vernisarea expozitiei open space Romania Salbatica.

Am intrat rapid in spatiul Expoflora pentru un mix artistic vizual/olfactiv incantator de Dumitru Rosu, Diana si Oleg Vulpe.

Ce a aparut nou in Herastrau, unde ma dadeam cu rolele si faceam plimbari tarzii de seara sau molcome de sfarsit de saptamana? Statuia lui Charles de Gaulle chiar la intrarea dinspre Bulevardul Aviatorilor. Arata foarte bine, traseaza un link direct catre Parisul modern.

De ce am plecat la Bucuresti weekendul trecut? Sa vad Gala Premiilor Superscrieri, eveniment jurnalistic  organizat de Fundatia Friends for Friends la care am participat si eu. Acolo am intalnit prieteni si colegi din Cluj si Bucuresti, m-am bucurat ca un clujean, Mihnea Maruta, a castigat marele premiu la categoria Opinie Fictiunile a trei generatii. Bilant Superscrieri: 213 participanti, 346 de materiale inscrise, 92 la categoria eseu/ 58 la categoria experiment/ 43 la categoria opinie/ 78 la categoria portret/ 75 la categoria reportaj.

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

